RAZISKAVE
1. RAZISKAVE
- PRAVIČNOST V 21. STOLETJU; To delo je zbirka petih člankov, posvečenih kompleksnemu konceptu pravičnosti.
- URADNA RAZVOJNA POMOČ V ČASU ŠTEVILNIH KRIZ; Uradna razvojna pomoč (ODA) je bila mehanizem za solidarnost in za uravnoteženje dinamike moči svetovne politike s finančnimi nadomestili. Ta dokument odraža trende, ki jih spremlja uradna razvojna pomoč v zadnjih nekaj letih.
2. ANALIZE IN PRIPOROČILA ZA POLITIKO
- IZVAJANJE AGENDE 2030 ZA ENAKOST SPOLOV PRI MIGRACIJAH IN INTEGRACIJI, GLEDE NA SPOL; Socialna in delovna integracija migrantk je pomembno izhodišče za pravičnost in za odpravo socialno-ekonomskega razkoraka med ženskami in moškimi na splošno.
- KAKO OKREPITI SLOVENSKO ZUNANJE POLITIKO KOT ZAGOVORNIK ZA MIR IN TRAJNOSTNI RAZVOJ V PALESTINI je zapis, v katerem obravnavamo slovensko zunanjo politiko do palestinskega boja; identificiramo dva toka od leta 2018 do 2019 in po spremembi vlade leta 2020 do aprila 2022.
3. ŠTUDIJE PRIMEROV
- VKLJUČEVANJE NAČEL SPOLA, MIGRACIJE, INTEGRACIJE IN AGENDA 2030; Integracijo načela enakosti spolov smo v Sloveniji uvedli z Zakonom o enakih možnostih žensk in moških (2002).
- NEDISKRIMINACIJA PRI MIGRACIJAH ZA TRAJNOSTNI RAZVOJ obravnava neenakosti med državami, vključno s tistimi, ki so povezane z zastopanostjo, in poziva k omogočanju urejenih in varnih migracij ter mobilnost ljudi.
4. VZORČNI PRIMERI
- MIGRACIJE IN INTEGRACIJE Z VIDIKA SPOLA V SLOVENIJI: V tem primeru smo analizirali meritve socialne in delovne integracije z vidika enakosti spolov.
- KAKO LAHKO MEDKULTURNO UČENJE PRISPEVA K TRAJNOSTNEMU ŽIVLJENJU je primer, v katerem smo podrobneje obravnavali kritična vprašanja, pri katerih lahko učenje prek medkulturnih izmenjav prispeva h izgradnji vključujočih in trajnostnih družb, ki se odzivajo na Agendo 2030.
ČLANKI
- “EKSOTIZACIJA V DEKOLONIALNEM DISKUSU” – Spopad egov “Rešili jih bomo pred nami” in “Preučevali jih bomo, da nas nadgradimo”.
- “GLOBALNO IZOBRAŽEVANJE SKOZI MEDKULTURNO LEČO
- “KAKO POSTATI BOLJ OBČUTLJIVI ZA RAZNOLIKOST ZATIRANJA?”
- “VLOGA FEMINISTIČNE ZUNANJE POLITIKE PRI PODPORI GIBANJ ZA PRAVICE ŽENSK NA JUGU IN SEVERU SREDOZEMLJA”
- “VPLIV MEDKULTURNE OBČUTLJIVOSTI NA NAŠE UČNE STILE”
- “ISLAMIZACIJA NEENAKOSTI MED SPOLOMA?”
UČNA ORODJA
- MEDKULTURNO UČENJE ZA TRAJNOSTNO ŽIVLJENJE; Namen tega orodja je ustvariti izkušnjo, v kateri povečamo našo medkulturno občutljivost iz antroponcetrizma.
- STORYSILIENCE ZBIRKA ORODIJ je nastala v sodelovanju s skupino ljudi, ki se ukvarjajo z ustvarjanjem in pripovedovanjem zgodb z namenom izgradnje družbene odpornosti in solidarnosti v času krize.
- STORYSILIENCE UČNI VODNIK je vodnik, katerega namen je navdihniti ljudi s spretnostmi, veseljem in navdušenjem nad umetnostjo – nekaj, v čemer lahko osebno uživajo in pridobijo karierne priložnosti.
- “AM I INCLUSIVE?” (Ali sem vključujoč/a?) Je samorefleksivni vprašalnik iz leče učenja o spolni in medkulturni občutljivosti.
POUČNI FILMI
- Creartbase je spletna učna platforma, ki je del projekta “Be Art Together” in je pobuda mednarodne ekipe iz Poljske, Portugalske, Romunije in Slovenije, namenjena podpori umetniškega izobraževanja, ki se izvaja s pomočjo spletnih orodij, ter promociji lokalne kulture in umetniških oblik prek interneta. Omogoča izmenjavo gradiv in izkušenj z učitelji umetnosti, s čimer lahko razširijo svoje znanje na področju metod dela in uporabe novih orodij; kot tudi prenos likovne vzgoje na daljavo, ki je vsem na voljo v neomejeni, brezplačni obliki.
Če želite poiskati izobraževalne videoposnetke, kliknite »TEČAJI« na vrhu domače strani in tam lahko izberete tečaj po vaši izbiri.
Dostopite do platforme TUKAJ.
- PEDAGOGIKA ZATIRANIH; Prenos pedagogike zatiranih v učilnico
- OGREVALNE IGRE ZA USTVARJALNOST
- GLEDALIŠKE TEHNIKE za spodbujanje ustvarjalnosti in uvajanje telesne ekspresije
VIDEO ZGODBE
- “THE ROAD TO LJUBLJANA” (Pot do Ljubljane) je dokumentarni film, ki nosi preprosto sporočilo: »Migracije so naravna človekova dejavnost, sovraštvo pa ni! Izberite Ljubezen!”
- “IT ENDS BY ME” (Konča se pri meni) je kratki film, ki se zavzema za doseganje cilja SDG8 “dostojno delo in gospodarska rast” za vse.
- “BE MY VOICE” (Bodi moj glas); Zgodba o poslušanju (Story of listening), Zgodba Hande Kader (Story of Hande Kader), Zgodba o krvnem maščevanju (Story of blood feud).
- “COVID-19 V SLOVENIJI” – nastop mladih iz Slovenije.
VIDEO IGRA
- “PHILOSOPHY PUZZLES 2030” je igra za reševanje skrivnosti, kjer igralec v vsaki misiji naleti na eno filozofsko skrivnost, ki jo mora rešiti. Te skrivnosti so “uradne” filozofske ideje najpomembnejših filozofov in mislecev po vsem svetu in iz različnih časov, vse do stare Grčije.

Institute for culture and development of international relations in culture
A: Čučkova ulica 3, 2250 Ptuj T: 00386+ 59 030 807
E: povod@povod.si

Co-funded by The European Union