Igra za reševanje skrivnosti
Filozofske uganke 2030 (Philosophy Puzzles 2030) je igra za reševanje skrivnosti, v kateri igralec v vsaki misiji naleti na filozofsko uganko, ki jo je treba rešiti. Te skrivnosti so »uradne« filozofske ideje najpomembnejših filozofov in mislecev s celega sveta ter iz različnih časovnih obdobij, ki segajo vse do stare Grčije.
Pregled
Uganke se ukvarjajo z znanjem, zavestjo, identiteto, etiko, prepričanji, pravičnostjo, pomenom in estetiko. Na primer, »Platonova jama« ali delo Thomasa Nagela »Kako je biti netopir« ali pa »Možgani v kadi« Gilberta Harmana. Vse te ideje temeljijo na drugih konceptih iz različnih časov. Cilj igralca je rešiti vsako od teh ugank z iskanjem lokacij in namigov, ki igralcu pomagajo razrešiti uganke in naloge ter nastale filozofske probleme. Na čudovito oblikovanih in animiranih lokacijah igralec naleti na znane filozofe iz različnih obdobij, se z njimi pogovarja, spoznava njihove ideje in zakonitosti časa, v katerem so nastale. Na začetku vsake misije Olga, lokalna prodajalka, igralcu predstavi uganko, ki jo je treba rešiti. Nato se pojavi Primula Vulgaris, kapetan vesoljsko-časovne ladje, ki igralca popelje na popotovanje skozi prostor in čas, na katerem se pogosto ustavlja in svetuje igralcu (včasih celo s koristnimi namigi), da reši misijo. Zgodba in grafike so zasnovane na inteligenten in smešen način, začinjene s specifičnim humorjem, včasih se celo spogledujejo s fantazijskim svetom.
Eden od ciljev igre je spodbujanje vključenosti, saj predstavlja ideje z različnih koncev našega sveta, ki so skozi čas oblikovale našo kulturo.
Filozofske uganke 2030 (Philosophy Puzzles 2030) je interaktivna stripovska igra reševanja ugank in skrivnosti. Primerna je za igralce, starejše od 15 let.
Igralec v vsaki misiji naleti na eno filozofsko uganko, ki jo mora rešiti. Te skrivnosti so »uradne« filozofske ideje najpomembnejših filozofov in mislecev s celega sveta ter iz različnih časovnih obdobij, ki segajo vse do stare Grčije. Na čudovito oblikovanih in animiranih lokacijah igralec naleti na znane filozofe iz različnih obdobij, se z njimi pogovarja, spoznava njihove ideje in zakonitosti časa, v katerem so nastale.
Na začetku vsake misije Olga, lokalna prodajalka, igralcu predstavi uganko, ki jo je treba rešiti. Nato se pojavi Primula Vulgaris, kapetan vesoljsko-časovne ladje, ki igralca popelje na popotovanje skozi prostor in čas, na katerem se pogosto ustavlja in svetuje igralcu (včasih celo s koristnimi namigi), da reši misijo.
Agenda za trajnostni razvoj do leta 2030 je prvi usklajeni in organizirani poskus za premagovanje 17 resnih izzivov človeštva. Ljudje so o teh vprašanjih, pa tudi rešitvah razmišljali ves čas obstoja človeštva, najpogosteje s pomočjo filozofije.
Institute for culture and development of international relations in culture
A: Čučkova ulica 3, 2250 Ptuj T: 00386+ 59 030 807
E: povod@povod.si
Co-funded by The European Union